Life is what's happening while you're busy making other plans

Nyduschad sitter jag här och har som vanligt ingen koll på någonting. Fredagar är minst sagt förvirrande.
Om det inte hade varit för Karros middagsmöte med The best of donken, så skulle det varit supa hos henne med skönt folk.
Nu har jag tydligen förflyttats till Vallås för sup eller möjligtvis film med skönt folk hos Dennis.
Låter bra det också.
Har egentligen inte tid att sitta och dega här, för nu ska det slinkas, hämtas scheman och träffa Sofia i staden.
Den onda människan ska till Gbg med väsbruden och ruinera sina morföräldrar.

Efter det så fortsätter min bussturné mot Söndrum och Malin. Det var ganska längesedan nu.. Emma ska fixa hennes hår och jag ska lägga mig i Malins säng och begära terapisamtal.
So long suckers, nu ska jag slänga in låtar på mp3´n och försöka fixtrixa lite. Jag ser fördjävlig ut idag, har en riktig fuldag, så jävlas inte med mig för ert eget bästa :D



Ibland får jag bara en impuls att bli blond igen. Majoriteten av tillfrågade förbjuder mig att blonda till mig lite. Men jag är fortfarande osäker. Passar liksom bättre till mitt osolade jag, men å andra sidan ser jag ju inte så jävla bright ut här alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0