How do you expect me to follow the rules when you won't let me into the game?

Mina tankar är överallt än i spanskaboken. Nu har jag suttit och bankat in samma helvetes meningar i en halvtimme, och jag känner mig lika intelligent som jag gjorde när jag och Emma försökte checka in i säkerhetskontrollen. Då berodde det nog på trötthet.
Nu har jag bara tusen tankar som snurrar runt i huvudet på mig; räkningar, lägenhet, honom, jobb, skola, kyckling(haha), skola, honom, stress och inte minst sagt frustrationen att jag inte gör någonting åt det. Jag kan inte. Jag kan börja med att plugga, för man måste ju börja någonstans. Men hur fan ska jag kunna fokusera med allt annat omkring?

Btw så måste jag slänga in en 60- graderstvätt nu. Nämnde jag att tullen tog fast mig och Emma och rotade igenom verkligen ALLT inklusive smutstvätten?
Kände mig ganska utblottad när de hade konstaterat att jag inte hade hela väskan full med knark. Gulligt. Charmigt.

Lyssnade på "this is the life" och blev sentimental som fan idag. Semestern och no worries= finito.
Saknar Emma. Måste ringa henne så fort jag kommit till skolan imorgon.



Jag använde strö-salt-i-såren-tekniken idag så vi har kollat lägenhet. Går inte in mer på hur den metoden fungerar men ibland känner jag mig ganska manipulativ. Grattis till Majsan, säger vi.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag! Kommentera gärna min blogg också!



http://kizme.blogg.se

2008-10-06 @ 18:29:14
URL: http://kizme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0