och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar

Jag vill inte gå till skolan imorgon. Inte ta bussen heller alltså. Så illa är det. Jag vill inte ägna mig åt något seriöst överhuvudtaget, jag är mätt på det som fan.
Såå... Alternativet är att gå dit imorgon ändå. Allt handlar om var jag sätter mig har jag kommit på. När jag vill vara bright och engagerad blir det längst fram. Om jag skiter i det så sitter jag långt bak och fäller dåliga och omogna kommentarer eller diskuterar någonting väldigt relevant som exempelvis tårta eller sex. Tydligen borde jag tycka synd om min kulturhistorielärare som vi har sista lektionen på fredagar.
Jag kommer vara ännu värre imorgon om jag ens orkar mig dit.

Det är fredag imorgon och jag behöver vara full. Jag skojar inte, jag behöver det verkligen. Jag, Jakob och Tobbe stod och snackade helgalkoholism idag. Efteråt kom jag på att det kanske är anledningen till att man ens gör något vettigt på veckorna. Like Tobey. Hello world. Som att leva smålänning för att med gott samvete leva jävel.

Han hade förresten väldigt smarta förslag på extraknäck, vilket går ut på att festa med ssu. Jävlar med pengar man skulle få för dom bilderna eller...


Sååå... Hur mycket tror ni jag får för denna när Tobbe har avancerat inom militären?


Kommentarer
Postat av: R

älskar bilden!



Haha

2008-10-17 @ 00:12:06
URL: http://mrrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0