Free falling

Det har inte gått bra med kemin idag. Det ville sig inte alls. Sofia försökte trycka in lite kunskap över en chai på spressan men allt gick liksom in. Och ut.
På biblan var det idag ett väldigt irriterande ljud från industriprogrammets monter. Jag har alltid hatat industri så nu när dom riggar upp en hel jävla monter på statsbiblan och dessutom börjar banka på den... Ja, då blir jag förbannad.

Nu går det rykten om mig och Linus Thörnblad tydligen. Jag vet inte vad ni har hört men det är Filippa (enligt Sofia) som glappar. FEEEEL.
Han har sovit i min säng: JA.
Han har använt min och Emmas dusch: JA
Med mig: NEJ.
Varför ska vänliga själar som delar med sig av sin hyrda egendom hamna i smeten?

Vill vara i Magaluf!



Det hela slutade med att Dennis hämtade mig utanför "växthuset med böcker i" och sen åkte vi och solade. Jag har saknat honom jättemycket, även om jag ägnade ca 15 minuter åt att skratta åt hans hår. Det såg lite rosa ut faktiskt. Hahah förlåt Emma, det är säkert inte ditt fel ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG sa bara att du träffat honom men inte känt igen honom och att han är din nya partypolare :D

2008-10-08 @ 21:00:11
URL: http://mydisguise.blogg.se/
Postat av: Emma

Mohaha,, nej jag är mänsklig och skyller ifrån miej. Den jävla försäljningskärringen lurade på oss xtra red intensivtoning! btw, jag vill med till maggan, eller rhoddan, bara ivär. v. 12 nästa :D:D <3

2008-10-08 @ 23:11:04
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0