All I thought was a dream

Det händer för tillfället mer spännande saker på msn än på kulturhistoriefronten. Med backup Sofia och en morot i handen tar jag itu med saker. Tror jag. Jag är så hjärndöd för tillfället. Jag fryser och har mensvärk

Jag orkar inte mera.
På fredag blir det nog dejt med en trevlig kille. 
Sååå... vissa kan ju ta sig i röven för jag fattar inte vad de får ut av att fortfarande ha kontakt med den otrogna alkolistbruden.

Har väldigt onda planer på gång i min hämndlystna hjärna, jag hade nog hatat den som gjort så mot mig. Men är man som man är så är man.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart jag vill dansa med dig =D

2008-10-22 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0