Mycket snack och lite verkstad. Welcome to my life.

Dagen började med retorik, d.v.s. jag tittade på två tal och sen skulle de som inte varit i Magaluf eller någon annanstans få feedback. Så jag satte mig och läste mer spanska tills jag skulle träffa Emmahoney i staden för frappe och cigg. Har haft abstinens måste jag säga, kändes liksom fel att inte vakna upp bredvid henne (eller iallafall veta att hon låg och kokade i soffan utanför sovrummet). Igår lyckades hon iallafall med ett litet skämt skrämma skiten ur mig så...

     (Gotta love her)

...paranoian själv har idag blivit utsedd till en nojig och okunnig brud helt enkelt.
Egentligen trodde jag väl inte att det skulle vara några problem, men fan alltså.
Tänk om jag står där sex månader senare liksom. Not nice.



Sen tänkte jag faktiskt låsa in mig på biblan och stänga av mobilen för att få någonting gjort på skolfronten. Men icke. Fika med min Sofia Slevin var alldeles för lockande. Så det slutade med scones, massa skvaller och dirrty details tills kören började. Åhhh. Imorgon ska jag få reda på varför vår idrottslärare är psykiskt instabil. Kan knappt vänta!


Kommentarer
Postat av: sofia

häh, nu skrattar jag mitt mest ondskefulla skratt. imorgon ska skvallertanterna fortsätta. btw. vi MÅSTE ta tag i vårt projektarbete!

2008-10-06 @ 22:08:47
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0