The Helg utan teknik

Sitter och hatar all pissteknik som tvingar mig till att fiffla mig in på mina syskons datorer.  Så därför har jag inte uppdaterat på några dagar. Har förresten inte varit hemma på ett tag. Idag kom mamma till jobbet för att kolla om jag fortfarande levde, hon har inte sett mig sen i torsdags. 

Min mami tror att jag håller på med skumma grejer tror jag. Joggingturen i torsdags varade till halv ett. Och det var en mils jogging, gitarr, rolling stones och trevligt. Sen om alla bara kunde skaffa sig en hobby istället för att snacka om vad jag gör med mina träningskompisar så hade det varit ännu trevligare. Jag ville bara undvika precis den reaktionen jag fick, därför kanske man inte skyltar med vem man träffar alltid.

Fredagen var mysig med vin, mat och film hos Jonas. Helt klart värt att göra om :) Jag var dock väldigt trött så jag höll på att somna mitt i "en riddares historia".

Lördagen var fruktansvärt bra med kändisar, alkohol, skönt folk en jävla massa dans :)
Riktigt lyckad kväll Dennis, och grattis på 21-årsdagen till världens bästa Dempa idag! <3
Bilder kommer när jag fått tillbaka min sladd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0