Saturday nights

Jag är jävligt seg faktiskt, men på det där sättet som när kvällen kan sluta hur som helst. Skön känsla om jag får säga det själv, och så börjar jag inte förrän 11 imorgon vilket innebär att man har hela natten på sig.

Om allt går enligt planerna så kommer Mackan och hämtar mig inom en timme, sen drar vi till Jonas. Jag gillar inflyttningsfester. Det är liksom första och värsta festen i lägenheten, då man sätter ribban och visar grannarna vilket helvetiskt liv de kommer att få i framtiden :D
Har dock inget blannevann men det löser sig nog, annars får jag tvinga Mackan att stanna till på Willys.

Tråk att Emma slet ut sig så jävligt igår så att hon inte pallar ikväll, för jag hade faktiskt kunna låna ut mina trosor! ;) hahah <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha,, naawe vad snällt av deij <3

2008-10-19 @ 00:30:16
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0