My body is broken, yours is bent

Idag börjar jag från noll. Har ingenting att deppa för, eftersom att det inte har hänt. Har tagit ut minneskortet, helt jävla tömt på skit.

Jag har fortfarande ont i huvudet och jag fattar inte varför. Sömnbrist, jobb, alkoholintag och vätskebrist kan vara möjliga orsaker men jag brukar liksom inte ha några större problem med det så jag inbillar mig att det är inbillning :D
Inbillning är ju jäkligt effektivt så jag funderar på att dricka dom där bakisbrustabletterna som jag och Emsan fick av Jossan. Så förhoppningsvis är jag tipptopp imorgon!

Sitter nu och funderar på vad fan jag ska ha på mig. Min tilltänkta partyoutfit för ikväll rök ju igår kväll. Det är en stor fördel med charter. För det första träffar man inte folk igen så att dom lägger märke till att man festar i samma tröja tre dagar samma vecka. För det andra kan man skylla på att man inte kan ha med sig för mycket bagage så att man MÅSTE ha favoriten i repris...

Först är det duschen som gäller. Ska försöka överföra lite dusch till Emma som sliter donk till klockan åtta. Hon behöver fanimej duscha om någon ;) Gotta love her <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0