it's not my fault, it's how I'm programmed to function

Jag har tänkt mycket på en sak som Rickard predikade om i lördags: man vill alltid ha saker mer när man inte kan få dem. Det är det som är det fina med dem. Om man skulle få vad man önskar, skulle det inte vara lika magiskt längre.
Jag tror att det stämmer.
/hämtat från Malin

Usch, var bara tvungen att kopiera det här för det är äckligt likt allt som har med mig att göra för tillfället.
Förresten Malin eller Rickard... Var Rickard väääldigt full? ;)


För mycket solarium och filosofiskt fyllo?

Fick förresten precis erbjudande att skolka från idrotten med Slevin imorgon och som den svaga människan jag är så nappade jag ju såklart direkt. Det är ju som att vifta med en frappino framför mig, herregud.
Och det är ju faktiskt för att hinna med allt annat. Och jag var med på stureloppet. Och vad missar jag?
Jag kan söka på YouTube närhelst jag vill se någonting riktigt kul, istället för att se vårat skämt till idrottslärare studsa omkring i sidled när jag för tillfället har mycket viktigare saker för mig.
Ha det så kul nu klassen och glöm inte... Imorgon har jag lungcancer igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nej det var han faktiskt inte.. inte såå full iaf. :P Men hans första kommentar var "asså jag fattar varför Maja håller på med det här, det är ju beroendeframkallande!" Haha, no shit.



Men det är ju verkligen så. När man väl får vad man vill ha vill man ju inte ha det längre. Men å andra sidan vill man ju verkligen ha det - du fattar? Ah, det är svårt.

2008-10-14 @ 20:42:04
URL: http://perfectspring.blogspot.com/
Postat av: Suzie

Vad fan gör jag i bakgrunden? Predikar?!?!

2008-10-15 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0