Alla som inte röker är brandmän

Kärlek
Din påhittighet är stor idag och du vill överraska din partner med något utöver det vanliga. Om du gör det helhjärtat kommer det att uppskattas.
  
Relationer
Livfull och charmerande gör du enté i ett nytt sammanhang där du tar alla med storm.


HA HA HA. Undrar om jag ska ringa och väcka honom och sjunga "i en rosa helikopter" Helhjärtat. Kommer faktiskt inte på något annat som jag kan göra. Dock skulle jag väl inte ha överraskat honom. Jag tror att jag har irriterat folk tillräckligt den här karatefylleveckan...



Och jag tror att det ska stå entré istället för enté under relationer. Så jag ska försöka vara livfull och charmerande imorgon. Funderar på att shotta lite espresso innan jag sätter min fot på retoriken med mina dåliga ursäkter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Right back at yah giiirl!! älskar deij så in i bomben och det blir aldrig en tråkig stund när man umgås med deij, frappe sen tack, jatack.. så att jag kan få igång mina sovande hjärnceller med lite koffein och nikotin <3

2008-10-06 @ 09:06:37
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/
Postat av: Viola

med skvallerträsket menade jag inte bloggvärlden utan sådana sidor som specialicerat sig på att skriva om kändisar (typ posh24)

Och nej man ska väl inte bry sig om huruvida andra har sex och med vilka, jag skrev bara att det kan kanske bli en bättre upplevelse om man gillar den man gör det med.

2008-10-06 @ 12:06:18
URL: http:// violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0