Måndagsbarn

Jag är i skolan och hyllar internet. Eller hatar att jag inte har det hemma längre. Erica och Simon ska inte vara här den här veckan heller så då kan jag inte låna deras. Jag fattar inte vad problemet är! Routern fungerar ju till alla andra datorer i mitt hus, men i helvete att min shiny fungerar. GAH. Gotta hate it.

Hur som helst, helgen var astrevlig med skönt folk och en helsjysst halloweenfest. Jag lyckades hitta ett par latexhandskar på butterix och så klämde jag i mig någon liten svart klänning som jag och Dennis raggade upp på Åhléns när allt annat var stängt. Sa jag att jag var djävul förresten? ;)

Vaknade tjugo i tre i morse att en jävla norrman ringer. Orkar inte ens sträcka mig efter mobilen. Brukar inte vara jätteseriösa grejer att säga vid den tidpunkten ändå. Nu väntar jag på att Sofia ska textila sig klart och sen drar vi till nyhem och raggar barn. Kanske hinner sola en stund...?

Kommentarer
Postat av: sofia

du kommer få cancer!

2008-11-08 @ 17:50:10
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0