Finsk bastubrud

Sitter och surar över naturkunskapsprovet. Det var inte rättvist. Sofia skyllde på att hon hade läs- och skrivsvårigheter och jag på att instuderingsfrågorna var helt totalt jävla missvisande. OCH att jag försov mig igen. Det är inte så himla kul när man vaknar 25 minuter innan provet och inser att bussen gick för fem minuter sedan. Kände mig inte jättefokuserad när jag flåsade in i vaktmästaren på översta våningen. Dessa satans stentrappor.

Ikväll ska jag iallafall supa bort mina sorger iklädd handduk. Jag ska vara finsk bastubrud. Så kan det gå när man inte har några kläder från 2000- talet. Känns det som iallafall.
Sjukt trött på min garderob.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera snart! Jag följer din blogg, yooo :)

Kan tillägga att NK is a real pain in the ass.

2008-11-23 @ 21:42:26
Postat av: Anonym

Ja, det var på det förre inlägget

2008-11-23 @ 21:42:48
Postat av: SUZIE

Mitt namn kommer inte med!

2008-11-23 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0