Bond

Om det inte var för min stickande jäkla kofta så hade jag antagligen somnat på musiken idag. Jag var så grymt uttråkad igår att jag inte kunde låta bli att hänga på Emma, Dennis, Emelie och Mackan på Bond-filmen. Lite tråkigt att jag hade slitit ut Jonas så att han somnade på soffan och missade bion bara haha.
Fan jag tycker inte ens om bond, men det var helt okej ändå faktiskt. Vill inte låta korkad men jag kände inte att jag förstod så mycket. Nu i efterhand tänker jag att jag skulle räknat antalet jaktscener. Hur som helst så var det båtjakt, biljakt, flygplansjakt, takjakt, trappjakt... you name it.

Ikväll blir det sushi med Dior och Emma. Står och funderar på hur jag ska kunna lura i Emma wasabi och ingefära i ett bett. Hämnden är ljuv.

Nu ska jag göra det som jag hoppade över lunchen för. Plugga. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0