B to the N

Sitter med cp-datorn på Simons rum, pratar med Dennis och väntar på att tiden ska bli mogen för en dusch. Eller att jag ska orka hela jäkla duschproceduren och allt vad det innebär. Vill bara återgå till sängen.

När jag smitit hem så hade jag kvalitetstid med mig själv; tände massa ljus, satte på lite sentimental musik och somnade stenhårt. Sen börjar det ringa. Missade samtal från Emma, Sofia och jobbet.
Fjärde gången lyckades jag svara. Det var Sofia som undrade hur det var och vad Dick Hero hade sagt. (Ja, Nyhemsskolans rektor heter faktiskt Dick Hero, och alla som har ett hyfsat engelskt ordförråd borde förstå varför jag har skjutit upp det där samtalet) Tänk om jag har latent tourettes liksom.

Sen ringde Dennis och waynade om att jag skulle följa med till frisören. Satt med näsan i Se och Hör samtidigt som jag försökte koncentrera mig på att hålla mig vaken. Det gick dåligt så jag åkte hem och fortsatte sova tills Emma kom.

Sen blev det Sex and The City och kladdkaka. Det känns inte lika jobbigt längre faktiskt. Jag behövde Emsert.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

du vet väl att jag alltid finns för deij Majsert, i vått och torrt, inomhus eller utomlands, fattig eller solbränd,, älskar deij shb <3

2008-11-18 @ 10:32:54
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0