Söndagar. Alltså.

Förlåt för att jag är en bitch idag.

Jävla huvudvärk, aldrig mer vin. Ändå vet jag att jag sitter där, oftast med bara en veckas mellanrum, full som en alika.
Det var fruktansvärt att jobba idag, har blivit expert på att sura.

Tackar gud, eller typ schemaläggaren, att vi har studiedag imorgon.


Vi har nytt sköljmedel, känner verkligen igen doften. Jag vet varifrån och det börjar faktiskt bli riktigt irriterande att saker som handlar om människor man bara borde glömma, poppar upp överallt. Jag behöver fan semester nu.

H-vete. Hittar inte fjärrkontrollen.


Kommentarer
Postat av: sofia.

baby, liksom.. skita ner kläderna fort. eller börja tvätta på mcdonken ;)

2008-03-09 @ 23:24:19
Postat av: Josefine

åååh gud den här känslan som medföljer i detta inlägg, ..haha så kände jag mig också i söndags. haha aoch!

2008-03-10 @ 20:35:19
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0