Majsan <3 HLT

Jag trodde att jag alltid skulle hinna ha dom där 15 minuterna som det brukar ta att uppdatera bloggen. Men nix. Denna helg har varit helt späckad, helt sjuk, helt sjukt kul.
I fredags var det fest hos Fredrik, vilket var hur kul som helst.
Igår hade Emma fest, och jag minglade som en sällskapssjuk höna. Drack bara lite mer än vad som är sofistikerat, och hann vara både partyhoe, psykolog, sjukvårdare och den kaxiga bruden som muckade med krulliga människor som kallade mina polare fula saker. Det var jättekul.
Stort tack till både Fredrik och Emma för lyckade fester, you've made my weekend :)

Funderar på om jag borde höra av mig nu, sa ju det.

Förresten så älskar jag Hallandstrafiken. Vem vet, busschauffören på linje 400 från Åled kanske räddade mitt stackars liv, när han istället för att köra till Norra Station, jagade linje 20-bussen fram till Sturegymnasiet...? Är det att ta i om man typ skriver en hyllning till Hallandsposten?


Kommentarer
Postat av: Emma

emmsan

2008-03-03 @ 16:10:33
URL: http://JagGillarMinMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0