Alla har väl en 15- åring inom sig...?

Genom åren har jag skrivit dagbok. Sedan nian har jag hunnit skriva tre och en halv vilket är ganska imponerande tycker jag själv.
Trots att man tycker att man har förändrats är tankebanorna nästan identiska. Sättet jag reagerade på för flera år sedan är identiskt med det jag gör nu. Samtidigt måste jag få säga att jag har blivit smartare. Eller är jag kanske inte lika blåögd?

Nu ska jag vidare i min 15-åriga hjärna. Ska se hur det gick med knäckebrödsdieten och tenniskillen. Sen somnar jag förmodligen för det känns ganska ointressant i nuläget. Frågan är om det någongång kommer att bli intressant för någon att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0