Så var det ju det optimistiska nyårslöftet också...

Mina fötter är lite kalla, för som den optimistiska idiot jag är, var jag såklart tvungen att cykla till skolan. Lite för att pengarna börjar tryta, och en hel del för hela livsstilens skull; typ, - tjena jag äter vegetariskt och cyklar till skolan och dricker 3 liter vatten om dagen".
Förrutom att jag faktiskt deltog i jympan idag, har dagen varit härligt ineffektiv. Slutade vid ett, satt och såsade med andra delen av klassen på deras formlektion, för att senare dra in till staden med Sofia, Alexandra, Louise och Fredrik. Fika på espressohouse i ett x antal timmar. Najs :)

Nu är jag hemma igen, mamma och Steffe tränar något så det blir till att använda fantasin och se vad den kan slänga ihop i mitt kök. Hm. Palla.... Har iallafall bäddat sängen, dock mest av den anledningen till att jag vill ha någonstans att sitta vid datorn. Det är det jag säger, det är bara fördelar det här med lappis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0