Nyårslöften måste börja nånstans!

Har precis kommit hem från Malin, sitter här och väntar på att sex and the city ska börja. Har slappat i Malins halvblöta sängkläder, eftersom hon hade köpt nya som hon ville använda. Tyvärr hade dom inte torkat från tvätten, så det blev helt enkelt till att värma upp dom lite haha. Mmm.. underbart.

Idag har jag jobbat, blev inringd klockan nio. Först låg jag bara och kollade på telefonen för jag tror inte jag fattade vad som hände, eftersom klockan var aaaalldeles för tidigt. Helt brutalt började sopbilen utanför mitt fönster leva fan, och det var väl då jag ringde till donken, och svamlade utan att presentera mig... "Heeej, Dennis jag är vaken."
Charmerande.

Hur som helst hann jag shoppa mysbyxor och myströja idag. Fast man kan kalla det träningskläder också, vilket känns positivt med mitt nya hälsosamma liv. Fan. Jag är för lat. Men man måste ju börja någonstans. Och för att träna måste man ju ha träningskläder ;)

Förresten erbjöd sig busschauffören att köra mig längre än vad bussen gick. Det var väl snällt, men ännu mer läskigt. Man kan ju inte låta bli att känna sig lite misstänksam i sånna situationer. Kan ha berott på att jag var ensam tjej som skulle gå hem själv kvart över elva på kvällen. Kan ha berott på att JAG VAR TJEJ. Kan ha berott på palestinasjalen ;)

Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0