Min intressanta blåtira

För er som är intresserade kan jag meddela att min oförklarliga blåtira efter helgen, har antagit regnbågens färger. Om det inte hade gjort så djävulskt ont, hade jag tyckt att det var fascinerande hur det skiftar i gult, lila, blått och grönt. Tänk om inte smink hade funnits, kul att jobba och gå till skolan med det ögat liksom. Nu ser mitt öga bara dåligt mejkat ut, ser inte ut som något jäkla offer. Känner mig tvingad att tillägga att jag endast var offer på det vis att jag förmodligen gick in i något...

Idag har jag inte gjort det som jag borde ha gjort. Som väntat blev den inplanerade pluggtiden med Sofia, mest tid för skitsnack om allt och inget. Freud och hans drömteorier fick nog lite väl lite uppmärksamhet, men det var det värt. :) Skulle nog inte kunna göra något vettigt ensam ändå.

Träffade Niklas efter kören också, och fick tillbaka min älskade sjal!


I natt sov jag knappt någonting, glömde äta igår efter jobbet, så jag låg vaken och förstod inte varför jag inte kunde sova. Frammåt tre fattade jag att jag var hungrig, men jag orkade inte gå upp. Usch, en hel natt förstörd. Hoppades ju kunna återhämta mig efter att ha gått och lagt sig vid halv sex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0