Man lär väl alltid sig något nytt

Vilken ångest. Igår följde Jocke mig hem, klockan var fem på morgonen. Jag var trött. Jag var full. Vilken sjuk kväll, fast det var lite kul ändå. Jag har fortfarande Niklas vita t-shirt som jag lånade igår. Vi kom nämligen på att färgen på mina nya blå byxor var densamma som Iprem-gubbens. Jag har ett minne när jag står där med Niklas elgitarr och sjunger iprem-låten. Antar att det gick utför efter det ;)
Allvarligt. Detta var sista gången jag drack Razz.

Jag vaknade av mobilen som helt obarmhärtigt började hålla på. Det var Henke, och tydligen skulle jag ha börjat jobba för 7 minuter sedan. Det konstiga var att jag hade skrivit tidigare att jag var standby. Men men, det var bara in i duschen och upp på cykeln. Men Henke var underbar, fick tidig rast, så jag fick äta frukost vid 14.. Mår illa.

Mamma var sur och orolig, så kvällen spenderas ensam. Emms har fest och jag vill så gärna, men det känns som om jag har supit för en månad nu. Det tycker mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0