klockan är kvart i tolv och jag borde sova men jag bara sitter och ordbajsar och tänker för mycket

Dagens visdom handlar väl om att ge, och inte bara finnas för sin egen skull, bara vara tillgänglig när man själv vill. Vissa hittar aldrig balansen, förstår aldrig när det är dags att börja ge och sluta fakka runt.

För i slutet är det så få saker som verkligen betyder något egentligen. jag lever för mina vänner, tänk om de bara hade varit en liten pusselbit som trängdes ihop med andra pusselbitar. Tänk om den helt enkelt inte passar in för vissa...? För mig är vännerna ingen pusselbit alls, de håller ihop hela pusslet.


Hm. Jag fattar visst aldrig när det är dags att gå och lägga sig. (eller gå till bussen)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag kan inte heller sova

2008-01-30 @ 23:52:41
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0