Jag lever för kicken

Tänk att man måste ha någon form av kick hela tiden för att ta sig igenom dagen. Jag skulle exempelvis inte brytt mig om att gå upp i morse om det inte vore för att jag skulle få sitta vid frukostbordet och dricka kaffe.
Kick nummer 1.
Kick nummer 2 fick jag på spanskalektionen, för idag kände det äntligen som om jag hade koll på vad jag gjorde igen. Hade saknat det, kanske därför jag saknar tyskalektionerna.
Eftersom jag hade cyklat till skolan, betydde det att jag skulle tvingas att cykla hem igen. Jobbigt. Jag va tvungen att lova mig själv en tröja när jag hade kommit halvvägs. Så snabbt in på Eurostop.
Kick nummer 3.
Kick nummer 4  var att jag skulle få testa de nya byxorna jag köpte i Lund, för att jag skulle bädda sängen.
Massa kickar hela dagen. Hur många fler ska jag nämna? Varför måste det hända massa saker hela tiden? Tänk om man inte har tid eller pengar för sånt har. Jag har egentligen ingetdera. Sjukligt...?

Tänk om man helt enkelt är rädd för att vara ensam och tänka..? Som när jag var utelåst med en urladdad mobil i en och en halv timme förra veckan. Jag var demprimerad halva dagen efter. Värre än baksmälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0