From now on

Jag är lite trött, borde gå och lägga mig. Jag irriterar mig på hela processen, annars gillar jag det skarpt. Men tanken är bara jobbig; ta bort alla saker från sängen, sätta alarm, leta upp sovtröja, tvätta bort smink, borsta tänderna, ligga och fundera på allt och inget.
Om jag hade bott ensam hade jag tagit på mig jackan och gått en sväng. Lämnat mp3'n på skrivbordet, lagt mobilen på golvet, och lagt allt på hyllan för en stund.

Ikväll var jag hos Malin, jag invigde min nya digitalkamera. Det var faktiskt ett nyårslöfte att börja dokumentera mitt liv mera. Allt bara flyger iväg. När man tänker efter så är det ganska sjukt hur olikt ens liv ser ut i olika faser, man glömmer så lätt hur det så ut för exempelvis ett eller två år sedan. Ibland hinner det ifatt en, när man drömmer konstigt, känner vissa lukter och upptäcker att man pratar om minnen som man har med personer man knappt vet vilka det är längre. Jag måste skärpa mig. Jag vägrar låta någon vara tillfällig gäst i mitt liv. Från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag mååste dokumentera mitt liv annars är jag rädd att jag kommer^glömma vad som har hänt!.. blir deppig bara av att tänka på att jag inte har NÅGRA bilder från 6,7,8.. typ.. ush och fy :)

2008-01-26 @ 13:35:12
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0