Förstaiförstanollåtta

Jag är trött. Men jag mår bra, har varit med Ems och Malin. Vi åkte till Åled och hälsade på Markus. Det var najs. Mobiler har återfunnits, och fylleångest har förhoppningsvis lagt sig :)

Korkad som jag är glömde jag cykeln på eurostop, så nu måste jag GÅ ner och hämta den. Det känns inte särskilt lockande att lämna sängen, ligger så bra här; kollar på Fredag hela veckan. Det är töntigt och faller mig i smaken. Nu ska de sammanfatta musikåret 2007. Älskar sånt här, även om dom driver med Lars Winnerbäck. Men faan, det är kul! ;)

Jag har desificerat min mobil nu, äntligen :D När man tänker på det är det sjukt mycket bakterier. Tänk bara den kräk-osande bussen, min handväska, dörrhandtag... Usch. I can go on forever. Men nu ska jag packa på mig massa kläder och ge mig ut i kylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0