Engelska?

Sitter i skolan och har engelska (?) Känns ganska meningslöst att vara här idag faktiskt. Ca fyra pers i vår klass har bokredovisning, så nu sitter man här och väntar på att klockan ska bli tio i så att man får sluta snart. Gaah. Borde kanske kolla igenom låten jag fick förra veckan, för sing-mari räknar med att jag övar. Det gör jag inte.

Sen blir det fikish med min polska väninna xD Fast först måste vi ta tjuren i hornen och gå på den jäkla extramatten.
- Maria gillar sånt, säger Sofia.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ah engelskan va lite flumm idag.. jag stod och dansade när mats kom in insåg att det nog var bäst att byta aktivitet till en lugnt sittande/läsande. Och när han skulle checka närvaron sa han: Josefine?
Jaa, jag är här, säger jag då.
Och så tittar han på mig och säger, aah du jobbar, braaa!

höhö ^^, hahaha

2008-01-22 @ 22:16:22
URL: http://finii.blogg.se/
Postat av: sofia.

ja, hon gillar sånt ;)

2008-01-23 @ 22:28:48
Postat av: sofia.

OCH JAG ÄR INTE POLSK!!!

2008-01-23 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0