En natt, sen jävlar

Idag vill jag helst krypa under täcket och inte göra något alls. Fast min spanskabok ligger och eldar dåligt samvete i påsen, och skriker att den vill upp. Om det inte var för att jag hade två uppsättningar, hade jag sluppit välja.
Jag har nämligen "min riktiga" i skolan. Ibland tänker jag att det är bra att man glömmer skolböcker i skåpet. Då kan man tänka att det inte spelar någon roll om man har lite små-ångest för att man borde plugga, man kan liksom ändå inte göra något åt det.
Men hemma sitter mams och ruvar på både "perspektiv på historien A" och "caminando de nuevo". GAH.

Jag har iallafall snackat av mig över en stulen kaffe idag med Sofia, det var najs som vanligt. Jag borde leva mer i nuet egentligen, för så fort jag sätter mig ner tänker jag att jag ska upp igen, på nya ställen. Idag har tankarna kretsat ganska mycket runt kläder, och vilken runda jag ska ta imorgon när lönen kommer för omedelbar förbränning... och kläderna jag och Emma hittade igår på Asos.se. Tänk att beställa utan att betala först.
LIVSFARA FÖR MAJSAN. Typ, hej skuldmagnet...

Kommentarer
Postat av: filippa

jag sa ju att det var en dum idé att träna så med halsont.. (träningsvärk och MEGAförkylning mixat med huvudvärk..det är najs det...not)
puss

2008-01-24 @ 21:42:17
URL: http://lippshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0