Bitterfittan

Jag är fortfarande sur. Riktig bitterfitta är vad jag är, men jag orkar inte bry mig. Orkar inte ens vara artig, utan är helt kall, låtsas som att mina ord inte rör mig ett piss. Som om jag inte tänker, som om jag inte bryr mig. Kändes som en sjuk lättnad idag, när man fick vissa saker klara för sig, fyfan vad skönt det känns att jag slapp allt vad det skulle inneburit.

Jobbet var okej, längtar efter en resa nu. Hoppas få tider så att  jag kan slita häcken av mig på lovet. När jag får pengar och kan börja leva lite igen, tänker jag lägga pengarna på saker som jag verkligen behöver för en gångs skull. Fast man måste ju klä sig ju ;)

- Digitalkamera
- Lägga undan pengar till resa
- Träningskort
- Bacardi ;)
- Danmarksresa
- Göteborg+hårförlängning
- Soffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0