Because you're worth it!

Idag har jag all (nästan) rätt att vara stolt över mig själv. Det hade varit så enkelt att skita i den jäkla innebandyn/step, och gå på stan med Sofia istället. Men mitt överjag (och Filippa) hann ifatt mig innan mitt lata DET tog över. Så jag svettades som en gris i en timme på värsta step-passet. Vi har bestämt oss nu, nu jävlar ska vi kämpa!

Jag var nog lite för duktig, vilket brukar resultera i överdriven belöning. Typ som när jag hade städat mitt rum förra förrförra fredagen. Då tyckte jag att jag varit så duktig att jag kunde supa sönder mig lite extra. Not good. Typ, "because you're worth it". 

Hur som helst, dagens belöning var lite väl mycket solarium. Så mycket att jag inte hade några busspengar hem. Ganska typiskt mig att bränna mammas busspengar på sånt. Ännu mer typiskt mig är att ta till brottsliga åtgärder, så jag plankade mig till Fyllinge ;) jag skakade som värsta parkinsson-patienten, men jag höll mitt påklistrade lugn när jag låtsades stämpla mitt visakort. Visst har jag trixat lite förrut, men då har jag inte varit ensam haha. Känner mig lite stolt för jag är rätt dålig på sånt egentligen.

Jag är kär i tre tröjor. Jag har inte råd med bussen

.


GE MIG PENGAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0