Åled

Jag sitter här och inser att jag var precis lagom ikväll. Det var definitivt inte den lugnaste festen på länge, men det kändes ändå bra att jag för en gångs skull drack så mycket som jag klarar av. Jag hade kul ändå, även om några var lite udda :) Jag ska fortsätta dricka likörer, för då blir man lagom lillamående efter ett tag, och slutar automatiskt att dricka.
Tycker lite synd om Ems förstås, och R.s bil också. Fast man lär sig alltid något nytt. Jag mår inte alls dåligt, jag är lätt berusad och nöjd med det mesta.

Det kommer bli et bra år, det började bra. Nyårskyss och mousserat vin, och nu sitter jag här och beundrar mina naglar. Nyår är bra, då tar jag mig äntligen samman och gör något åt mina naglar.
Dessutom kommer det hända massor av kul detta året. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0