VARNING, ABSTINENS! KOFFEIN FÖR FAN. GE MIG!

Jag saknar min sjal, tröja och mitt busskort. Det visade sig att det inte låg där jag trodde att det skulle ligga, så imorgon är det Hallandstrafiken som gäller. Suck, tur att de inte har något register eller nåt. Jag skulle platsat på idiotlistan. Herregud, vad busschaufförer måste stå ut med egentligen.

Idag på solosången sjöng jag en sång på italienska. Den lät väldigt lycklig och förälskad i melodin, men sen läste jag översättningen. Fast den verkar ändå helsjysst, handlar om att hennes man är otrogen hela tiden. HA HA.

Saknar min energi också, har inte druckit kaffe på hela dagen.

- Men Maja, neej, du får fan dricka kaffe, du blir asjobbig annars!
/Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0