...och här sitter en orsak till att espressohouse bygger ut.

Idag hände det något konstigt- jag jobbade inte. Jag gick inte i skolan. Jag var ledig, vilket kändes lite läskigt.
Jaha, vad gör man nu liksom. 
Har iallafall sprungit nästan en halv mil, herregud, det var nästan ett år sedan sist! Dessutom är jag inte skapt för att springa, som jag och Emma brukar säga när vi jagar bussar i pumps.
Jag kände mig hur som helst helt äcklig, svettig och hurtig :) Det var skööönt.

Snart ska jag på bussen och hem till Ems, och ikväll är det melodifestival och inte alkohol, mina vänner! <3

Förresten har jag och mamma gjort en budget. Hon var jättesur när hon kom fram till att jag lägger 700 spänn i månaden på latte...

Kommentarer
Postat av: frida

GAHHHHH!!!! 700 KRONOR?? JAG ÄLSKAR DIG!!!!KEEP IT UP!
(p.s jag har sökt jobb i kairo..)

2008-03-01 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0