Måndag efter en helg med Sp06k

Idag var jag värd ett litet skolk. Jag var tvungen att prata av mig över en jättestor latte på espresso house med Sofia. Testade btw typ världens godaste; alla hjärtans dag-muffin. Skitgullig :)
Jag lipade till mig ett tillfälligt busskort som gäller en vecka, sen får jag köpa nytt. Sa att någon hade snott det. Fan, antagligen fick det sitta på sätet bredvid mig i lördags på bussen. Kände att det kunde ha varit min mobil/digitalkamera, så visst var det tur att det bara var ett månadskort. Men ändå, känns surt.

Fick äntligen tillfälle att ringa min sportbrud som är i Tandådalen. Malls åkte på söndagmorgonen, och har inte blivit ordentligt uppdaterad efter hmm.. igår?
"Faaan Maja, du gör alltid sånna saker!"
"Jaa, jag vet, jag ska skärpa mig..."
"JAG VILL OCKSÅ!"
/Malls och Majs. ;)

Btw Emma, så tänker jag personligen kidnappa dig om du skobbar igen! ;) <3

Kommentarer
Postat av: sofia.

hahaha åhhhh, så gulligt.. de finns säkert någon villig i fjällen åt malin :)

2008-02-04 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0