Löning? Jaaa tack, en stor tack!

Sitter här och funderar på vad man gör på ett lov egentligen. Vad är det ideala? Vad är det ultimata? Vad är det normala? Vad är det som JAG känner för egentligen?
Kanske vill jag slita asset av mig och tjäna pengar som jag (förrutom mina resor) egentligen inte behöver? Vad får det egentligen kosta med sprit, kläder och skor?
Förresten kan jag inte göra NÅGONTING, eftersom mina pengar började leva sitt eget liv efter förra löningen. Mina sista pengar gick till en äcklig blåbärsmilkshake på Max.

Vill iallafall bowla på torsdag, och så kanske mamma bjuder mig på en massage+fika om jag umgås med henne.
Kändes taskigt, måste boka in henne sist alltid. Kan träffa henne efter Sofia imorgon, och före Emma och Dennis.

Det hade faktiskt varit lite skönt att inte bli inringd imorgon. Känner mig tjock och ful i min rutiga skjorta, som för övrigt är struken och knäppt numera. Har fått lite klagomål för att den var lite väl uppknäppt. Men. Lite persolig måste man ju få vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0