det är snart lov iallafall...

Känns som om jag är omringad av spagetti och köttfärssås. Hur kan något som kan vara så gott kännas så sjukt motbjudande? Jag behöver luft, vill springa. Är jag hungrig eller mår jag bara illa? Jag borde vara glad för mitt matteprov, men det känns inte som det borde. Inte alls. Jag känner mig bara som en dum människa som alltid blir sur vid helt fel tillfällen.

Jag kanske borde dricka kaffe, fikan med Sofia innehöll inte Latte eftersom den kostar 36 fakking spänn. However, det var trevligt att tjata ut henne lite med mina i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: filippa

bara så du vet så SKA VI HA ASKUL i Italien!! :D

2008-02-18 @ 21:22:15
URL: http://lippshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0