What have I become, my sweetest friend?

 Tur
Din positiva attityd är dig till hjälp. Med djärvhet lyckas du klara dagens utmaning.
 Hälsa
Hälsan är stadigt uppåtgående vilket verkligen gynnar dig idag då du har många järn i elden.
 Ekonomi
Just idag ser din ekonomi riktigt lovande ut. Men inom en vecka riskerar du att det dyker upp oväntade utgifter.
 Arbete
Idag tycks det finnas en del oklarheter om dina arbetsuppgifter. Kom ihåg att det är bättre att fråga en extra gång än att göra fel.
 Kärlek
Du får kanske anledning att fundera över en viss relation. Det händer just nu en hel del i privatlivet.
 Relationer
Du vill idag ta det lugnt, men det blir inte så stillsamt som du tänkt dig.


Måste ladda för imorgon, känner jag. Tydligen ska jag ha en positiv attityd och för tillfället känns det inte som min grej. Okej att jag har känt mig hyfsat uppåt, men det beror väl huvudsakligen på att jag har fått större pattar av dom där jävla pillrena. Borde väl inte klaga, men det är väl inte så sjukt kul med min s.k. inbillade kulmage.
Något som låter jävligt intressant är att det ser ljust ut för min ekonomi imorgon. Det där är bullshit så länge jag inte vinner typ på lotto ikväll.

Och jag vill fan ta det lugnt, men det blir aldrig tillräckligt lugnt en fredagskväll ändå, så jag kan la bara gratulera ditthoroskop.se.

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi apropå ekonomi fick jag min lön.. nästan sextus(s)en så nu kan vi party like a rockstar!

2008-08-14 @ 12:38:59
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0