There are many things that I would like to say to you. But I don't know how.

Vet ni? Jag kan stoltsera (?) med att jag känner Aset, märk versalen där.

Kolla, hon har det väl ändå ganska bra nu. Lite kär, hon känns stabil på det planet. Kan vi inte sända henne Aset, bara för att se hur fixar detta?


Det var så härligt konstigt ikväll. Hade massa tjejsnack och dirrtytalk. Hånade 13:åringar som erbjöd två cigg eller en BÄSH om vi ville ge dem tre kronor till en pizza. Provade Divas hästtäcke samt priset. Kollade på filmer som Fia hade lyckats göra på Emmas mobil. Klagade på livet och skrattade åt allt, även om jag tror att vissa bara skulle må bäst av att vara riktigt jävla förbannad. Eller bara gråta lite.

Jag tror att Sofias pojkvän tycker att tjejer är ganska läskiga efter ikväll då han fick höra det mesta utan censur. Jag hade iallafall tyckt att jag var dum i huvudet. Så jag svarar inte på det där sista sms:et. Enough is enough. The end is the end.
....PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0