Fall into you, is all I ever do

Nu sitter jag här och lipar för mig själv. Grejer kan verkligen rinna ut i sanden, vilket borde vara lite tråkigt. Till saken hör det att jag inte tycker att det är så jäkla sorgligt egentligen att han var mer intresserad av sitt tv-spel än mig. Det var mest skrattretande. För fan. Han är 22.

Förresten så har IKEA förstört min sista dag av semestern. Personalen var så vänliga att ge mig den exakta upplysningen om att min nya säng kommer någon gång mellan 10 och 18.
Väldigt fint. Nu vet jag precis när jag ska stanna hemma. HELA JÄVLA DAGEN.

Hur som helst överlevde jag jobbet idag trots att Carro satte mig på att städa den jävla stinkande korallen. Det brukar vara hennes stående hot när jag bitchar mig mot henne eller vill åt hennes alkohol, så det kändes på något sätt som en sjysst investering. Så det var bara fram med moppskrället och ut i regnet. Emma var på besök  och hade pepp-musik med sig så det räddade min dag.
För jag var ganska nere innan.
Satt där på min parkbänk , räknade dagar till löning och kände mig lite oälskad och ruinerad liksom.

Det kommer alltid att vara såhär mellan det som aldrig var eller kommer bli OSS. Over and over again.


Kommentarer
Postat av: sofia

JAG HATAR DOM JAG HATAR DOM... KOM IMORGON. JAG HAR MER ATT SÄGA. HATAHTAHATAHATAHATAHATAAAAA. JAA, JAG GILLAR CAPS LOCK!!! KOMKOMKOMKOMKOMKOMKOM

2008-08-20 @ 01:57:30
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0