Vissa är as, andra är bara kåta

Ikväll orkade jag koncentrera mig på tv:n vilket känns lite som en prestation för mig. Det brukar alltid komma någonting i vägen, eller också tröttnar jag på reklampauserna och fastnar framför datorn.
Anyway, jag har tittat på tv två dagar i rad och kommit på att någon därute antagligen vill åt mig på något sätt. Så jävla kul att råka ut för både "vi äter oss till döds" samt "tre stora brudar och en klänning" (eller vafan det hette) på samma kväll! Det är skrattretande att se på och sorgligt för brudarna som faktiskt ställer upp i tv och låter sig förnedras av en utmärglad brittisk kärring.
Fast vet ni vad det mest patetiska är? Att jag faktiskt lipade när det där f.d. fettot återförenades med sin boyfriend. Varför kan inte min pojkvän vara och slåss i Irak och längta ihjäl sig efter mig?
Varför måste MIN (?) pojkvän befinna sig i Norge och köra lastbil hela nätterna? Varför måste min pojkvän lägga på när Paradise Hotell börjar?

Varför träffar jag bara en massa jävla supande as utan varken ambitioner eller handlingsförmåga? 
Beter JAG mig så illa att jag förtjänar det?

Kommentarer
Postat av: sofia

alltså.. du förtjänar de bästa älskling. de vet diu

2008-08-30 @ 02:14:39
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0