Bort med tassarna, brudjävlar!

Idag hade jag två lektioner, varav två av dem var inställda. Det var väldigt uppskattat av mig och väldigt gynnsamt för stadens klädbutiker. Det är märkligt hur lycklig det kan göra en. Shopping.

Dock hade jag en satans otur; någon i min size och med min klädsmak verkar ha dammsugit Halmstad på MINA tilltänkta kläder. Jävligt surt. Jag vill inte låta otrevlig, men om någon vet med sig att den har snikit åt sig ett par 26:or Miss Sixty i den snyggaste modellen på Carlings eller en randig skjorta från Only, hoppas jag att du spiller ketchup över hela skiten. Eller tvättar sönder dem. För jag missunnar ANDRA kläder som är MINA.

Hur som helst tänker jag faktiskt gå på idrotten imorgon så att jag en anledning till att unna mig själv ett par, enligt mig, vrålsnygga stövlar på Bianco. För 1200 pix är de mina. Och rör du, dör du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0