I know you want to make him see how much this pain hurts.

Han är synsk. Han måste veta när det är bra. Jag förstår inte. Av vilken anledning fortsätter han?

Men jag har en underbar pojkvän och nya jeans. För helvete, jag orkar inte om det skiter sig nu.Och nu snackar jag inte jeansen. Det är dåligt att tycka om någon så mycket. Det räcker med att ha ETT as i sitt liv. Fan, G får aldrig bli ett as.

Sååå.. Idag var sista dagen som rökare. Har redan börjat fundera på hur jag kan råka få lite nikotin i mig med en bra ursäkt. Folk brukar ju typ unna sig ett kilo godis när dom känner att Gud pissar på dem. Så jag borde ju faktiskt kunna få ta en liten giftpinne om jag skulle råka köra över ett djur eller något med min cykel. Jag kanske tycker att det är traumatiskt.
Jag och Emma kommer tvingas fly landet annars, för det gäller bara inom Sveriges gränser. Turkiet nästa tack, ja tack!

Hångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0