Jag vet inte om jag vill ha filosofi

En sak är säker. Jag är inte skapt till att gå i skolan till tio över fyra. Speciellt inte när sista lektionen är idrott och till råga på ett ett stort jävla skämt. Jag vill inte gå in på detaljer men det var väl ungefär när hon började prata om att kaniner behöver närhet eller något liknande som jag frustade högt.

Lärare är ju bara människor. Men vissa människor borde inte vara lärare. Jag saknar Björne som började komma ihåg våra namn i samband med en hjärtslitande förflytt till Sannarp.

Efter den här tärande skoldagen investerade i lite cancer och förbättrade brännan på Norra vägen med Dennis. Ganska osmart egentligen då jag solade solarium senast igår.
Men, som Sofia sa, är det kräftsäsong så är det!



Kommentarer
Postat av: R

Det var jag som sa att det var kräftsäsong, Sofia påminde dig om mer cancer : D

2008-08-27 @ 21:10:46
URL: http://mrrocky.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan inget annat än att hålla med om idrottsläraren. Hon borde då inte vara lärare, tillbaka med Björne NU!

2008-08-28 @ 16:22:08
URL: http://keggiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0