A pradapurse has never broke my heart before

Det är verkligen en kul känsla att gå och lägga sig efter en annan kris- och-kaosdag på jobbet. Speciellt när man vet att man ska upp igen halv nio och vara där igen. Samma pip, ljudeffekter, irriterande läten. Olika människor, irritationsobjekt och problem.
Men. Det finns de som har det mycket värre. Jag jobbar iallafall med kul folk, träffar idiotiska gäster, trevliga gäster, gratismotion... Yeas you name it.

Är iallafall väldigt glad at jag har vilat upp mig tidigare i veckan för jag var inte alls lika trött som Emma när vi vaknade i morse. Vi kom hem runt tresnåret efter en kalaskväll; dels för att jag faktiskt kom in på ställen och dels för att jag hade skönt folk runtomkring mig hela kvällen. För att inte snacka om Mackan, underbara männsiska, cheeseschrist till kille att ställa upp. Skickar massa pepp till honom nu, han kommer att ha en jobbig kväll.

Nu ska jag kolla väskor. Funderar på att döva lite jobbiga "I miss you-feelings" med en snygg, snäppet dyrare väska.
Den är det som en pojkvän ska vara; basic, snygg, classy och där för att ta hand om det viktigaste i mitt liv. Och så får man ju inte glömma stor. Ha HA. Min humor är på topp som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0