Not another night

Inte ens en liten del av mig är pepp på att dra iväg på någon fest i Gullbrandstorp. Har bara gått omkring i någon slags dimma idag, vilket självklart inte bidrar till någon brilliant och serviceminded tjej. Var förresten väldigt längesen jag kände mig såhär ful också. Fet. Och ögonen tycks sitta ungefär tio cm in från ansiktet efter en waynig natt. Fick vara i tvåan och var allmänt otrevlig mot det mesta. Svor som en huligan på VM. Yippie.

Ska iallafall festa ikväll, alkoholen kommer enligt Sofia att sitta finfint för mig. Jag tvivlar på det men måste bara bort från den här jävla verkligheten en stund om det så ska resultera i en jävla snefylla. Och Alexandra och Sofia verkar inte ha någonting att betala mig för att komma haha.

Duschen kanske. Borde kanske äta något. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: Evelina

ni skulle ju kommit till mig?

2008-08-24 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0