Jag pratar liksom inte med fåglar

Jag håller på att få tuppjuck. Ska jag verkligen vara hemma hela dagen? Som om det inte vore nog med att jag missar fikan med mina små buddies har jag en pratande jävla fågel här. Mamma och Steffe skulle tydligen passa fågelskrället i  tre veckor. Dessa veckorna har jag vistats så lite som möjligt under vårt tak. Fåglar ska fan inte snacka och variationen är ju inte enorm direkt vilket helt förståeligt kan förklara min retlighet.
"Buse" kan aldrig i världshistorien yttrats så mycket som nu, det känner jag mig hyfsat säker på.
Och hur i h-vete kan en instängd papegoja vara busig? Möjligtvis hade det ju varit ganska busigt att hänga själv. Frågan är bara hur man uppmuntrar det eftersom den stackars fågeln inte har en jävla aning om vad den säger.
 
Helvetes dårhus. Och Sofia var asförbannad och sprängfylld med skvaller.

Kommentarer
Postat av: sofia

alltså. du.. egentligen har de inte hänt så mkt.. medan de har de.. FAN vi ses imorgon. halv nio?

2008-08-20 @ 22:24:00
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0