Ibland behöver man bara lite... distraction

Gårdagens partaj var lyckat med för mycket sprit, näckande och åkande på biltak. Utflippat och gött. Precis vad jag behöver.

Vaknar som så många andra morgnar av att man ser Emmas fötterungefär 3 cm från näsan. Sen ringer Petra och säger att de är överbemannade på jobbet. En mindre och det minuset blir jag. Känner att Petra är sänd av Gud typ, sen kommer jag på att min ännu mer berusade sängkamrat fortfarande ska jobba.

Nu ska jag schlafa lite så jag kan vakna innan mami kommer hem från jobbet. Vill ju att hon ska fatta vilken ansvarsfull dotter hon har, som kan festa utan att sova bort dagen, krama toalettstolen eller vara vresig. Vissa saker tar man helt enkelt på förmiddagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0