I want you to want me

Det finns ingenting att göra åt saken. Jag vill bara ringa Geir egentligen men har sover ju såklart. Dessutom kommer han bara undra varför jag inte har ringt på två dagar. Jag skulle aldrig kunna svara på det eftersom att jag inte vet själv.

Ny fullspäckad dag. Ska ta bussen om en timme och jag orkar inte röra mig. Jag vaknade av mobilen, sen tappade jag den och dängde huvudet i väggen. Sen kommer någon in på mitt rum och tar mitt hårspray.
Jag vill väl inte vara negativ men det känns inte som om detta kommer bli en jättelyckad dag faktiskt.

-schemadag
-möte med chefen
-ärenden med Emma och Fia
-träffa Sofia och titta på när den rike fan shoppar asset av sig

snälla för helvete. res på röven nu maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0