Horoskop

I dagens horoskop står det att om jag funderar på att börja sporta och liknande så är det ett bra tillfälle att göra det idag. Jag undrar när den dagen kommer där det står att man ska vara riktigt jävla inaktiv.
Själv hade jag dragit täcket över huvudet och levt efter mitt horoskop fullt ut, God damn. Om den dagen kommer.

Det står även att jag kan träffa folk jag inte tycker om på stan och då undrar man ju såklart vem detta kan vara. Betyder detta att man kanske ska täcka sig eller helt enkelt skita i stan? Ehh. Nä. Det finns INGEN som kan hindra mig från att sätta min tass på stan idag, för idag ska jag sola med Erica och så ska Jessica ta med sig min diggis... Oww happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0