Guess I need more time, just to make things right

Jag har egentligen ganska bra ekonomi. Om man bortser från mina skulder och mobilräkningar som jag faktiskt hade tänkt att få bukt på denna månaden.
Men. Så kan ju inte den svävande delen av mig sluta tänka på att man typ gör sitt livs val om man åker till Norge eller inte. Men vafan. Det fungerar inte så. Förmodligen kommer allt gå åt helvete ändå, vad han än säger. Jag måste fokusera nu. Och det handlar varken om mina pengar, mitt jobb eller pojkvän. Det är alldeles för lätt att glömma att jag faktiskt börjar trean till hösten. Det kommer förmodligen betyda panik, studentjippon, kaos och en jävla massa skoj.
Jag orkar inte, känner mig inte redo.
Tvekan blir ännu större när mamma insisterar på att jag ska ta ett sabbatsår INNAN trean. För att bygga upp motivation. För att inte köra sina betyg och resten av livet i botten.
Vafan. Jag kan inte ta detta nu. Jag behöver pausa lite, skriva listor. Jag behöver inte festa bort det här nu. Inte jobba bort det. Inte shoppa bort det. Inte skratta bort det.
Helvete vad Emma fick mig att tänka igår.
Jag behöver en cigg sen drar jag till Åled och efter det är det jobb. Tjihaow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0